Wednesday, June 10, 2015

Pentru ele, cu drag...




Intotdeauna mi-am dorit sa am oameni de calitate alaturi de mine, persoane care demonstreaza ca au valori si abilitati ce merita respectate. Oameni care merita sa le acorzi toata increderea si respectul. Si vreau sa cred ca am reusit acest pariu cu viata.

Zilele-astea, intorcandu-ma acasa dupa aproape 3 ani de zile, mi-am dat seama că o persoana care iti este draga, care a fost mereu langa tine ramane acolo chiar dacă uneori timpul si distanta va despart. 
Un prieten adevarat nu e acela pe care il ai zilnic lângă tine, ci acela cu care te intalnesti peste ani si chiar dacă nu ati mai vorbit poate deloc, totusi povestiti si va dati aceeasi îmbratisare cu dragoste ca si cand timpul nu s-ar fi scurs deloc. Acela a carei voci te bucuri sa o auzi chiar si dupa ani buni. 
Trecutul ramane mereu undeva in tine si din cand in când se reintalneste cu prezentul amintindu-ti de cine erai odata...

Oamenii dragi nu pleacă niciodata de langa noi, pentru ca oricat de departe ar fi ei sunt langa sufletul nostru, mereu vor fi. 








2 comments:

Yudani Pousada said...

Great post.

me-andmybag

Ella said...

Pretty pretty pretty girls!! You all look delightful! Nice shots:)